mynumber two

Daisypath Happy Birthday tickers

my2014 baby

Lilypie Maternity tickers

15 September 2008

Cerita aku 15 september

hari ni

ntah kenapa
masa drive pg tadi
aku rasa tak tenang jek..

lalu

aku tenangkan hati dengan baca surah yang aku hafal...


kat sklh tadi plak, aku tak de mood betul...
terjangkit monday sickness agaknye...

3 lebih

aku menuju ke
JJA ****

it's time to go home...

sampai traffic light kesang

aaaa

dah hijau
tak payah la aku nak tunggu lelama, he he

dgn gear 4
JJA ****
tak mahu pergi sangat

mengenangkan dah hijau, aku pantas menukar gear 2
JJA **** pergi..tapi dgn kelajuan yg sederhana.

tiba tiba...

aku seakan terkaku, hon kereta
tak mampu aku tekan..

aku tergamam...
ada kereta datang dari arah kanan..meluncur laju..
sdg aku break emergency
sempat aku nengok lampu dpn aku
masih hijau....

tapi kenapa kereta tu main jalan jek ???
dgn tak de perasaan bersalah kereta nissan sunny
color putih itu terus jalan...

syukur..
aku sempat break..

kalo tidakkk....

Masya Allah...


lepas amik aeyna kat umah mak
aku terus balik rumah aku

aku tertido sama2 dgn aeyna..

6.45 petang
baru aku terjaga...

oh nooo
aku tak masak lagi...


dan hidangan berbuka puasa
hari ni adalah roti telor...

(sorry ekk abg)

isteri abg ni
terkejut tahap gaban
sampai tertido dgn lenanya...

No comments: